השכרת ציוד הגברה לחתונה: לבד או עם חברת הפקה? •
בלוג חתונות - חתונה בראש שקט

השכרת ציוד הגברה לחתונה: לבד או עם חברת הפקה?

אם הצהרתם ש"שברו את הכלים ולא משחקים, אנחנו רוצים חתונה מיוחדת, לא נדושה, לא כמו כולם!", טבעי למדי שאתם בדרך להחלטה להעביר את החתונה שלכם "החוצה" מאולם האירועים, אל ביתכם או אל חיק הטבע. עם כל היתרונות שהחלטה כזו מספקת, ישנם גם מספר אתגרים שהיא מעוררת, והגדול בהם הוא הצורך בהשכרת הציוד, אשר בעת קיום אירוע באולם, מסופק על ידי האולם עצמו. אנחנו לא מדברים על כסאות ושולחנות (אותם ניתן לשכור בכל מקום), אלא על השכרת ציוד הגברה לחתונה. וכאן, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת.

השכרת ציוד הגברה לחתונה

כמות ועוצמת ציוד ההגברה נקבעת בהתאם למקום קיום האירוע. באירוע חצר הבית או בחיק הטבע מדובר בשטח פתוח שאין לו קירות שיעצרו את הקולות ויחזירו אותם, ולכן, רצוי לבצע השכרת ציוד הגברה לחתונה בעזרת ייעוץ של אדם המתמחה בסאונד (בין אם הוא עובד חברת השכרת הציוד, ובין אם חבר). לפרישת הרמקולים ישנה השפעה על עוצמת ואיכות הסאונד המופק ממערכת ההגברה, וחשוב מאד ליצור כיסוי נרחב ככל האפשר, על מנת שלא תישארנה נקודות "מתות" – נקודות אליהן הצלילים אינם מגיעים.

בחינת השטח בעין ביקורתית

אם אתם מתכננים את החתונה בחיק הטבע, אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לוודא, בטרם בחירת המקום, היא נוחות ההגעה לשם. אחרי שבדקתם את נוחות ההגעה הרגלית לשם ווידאתם כי המוזמנים יכולים להגיע למקום קיום האירוע עצמו, כדאי שתבחנו את המקום בעין נוספת, הפעם באספקט של שינוע הציוד. יכול להיות שתצליחו לשכנע את דודה חווה לטפס על מצוק במדבר בדרום לצורך חתונה ייחודית בעת הזריחה, אבל את ציוד ההגברה שלכם, יהיה לכם קשה יותר לשכנע לטפס במצוק הנ"ל 😉 . כך שמדובר בשיקול רציני שיש לקחתו בחשבון בעת בחירת המיקום.

פרישת מערכת ההגברה וקיבוע הציוד

אין צורך לספר לכם כמה חשוב לקבע רמקולים גדולים למקומם, על מנת שלא ייפלו על אחד מהמוזמנים, אבל חשוב לא פחות גם להרכיב את הציוד בדרך הנכונה ולבצע את פרישת הכבלים המחברים בצורה אמינה ובטיחותית, שתמנע ממוזמנים למעוד עליהם. לא נעים לסיים אירוע כזה בביקור בבית החולים, אצל מוזמן שלכם שהובל לשם באמצע האירוע, כי מעד ושבר את רגלו. תאמינו לנו, לא חוויה שאתם מאחלים לעצמכם!

לגמרי לבד, או בעזרת מפיק חתונות?

ברור שהתשובה האינסטינקטיבית היא "לגמרי בעצמנו", אבל היות ומדובר בחתונה הראשונה (ואנחנו מקווים, עבורכם, שזו גם האחרונה שלכם ) שאתם מארגנים, כדאי להעביר, לפחות חלק מהאחריות, אם לא את כולה, לאיש מקצוע, מפיק חתונות מקצועי, שכבר ארגן מאות חתונות, מכיר את כל קיצורי הדרך, בקשר עם כל נותני השירותים השונים ויודע כיצד לארגן עבורכם את החתונה עליה אתם חולמים, במינימום זמן וכמעט בלי מאמץ שיידרש מכם. אחרי הכל, מדובר ביום הגדול שלכם, ולא כדאי שתגיעו אליו תשושים.